Tuesday, September 29, 2015

Ops sorry . Terfitnah pulak

okay. let me settle this
memang tak adil pertikai tugas orang. masing2 dah dewasa dan cukup cakna dengan tugasan masing2. rasanya memang tak relevan untuk cemburu sebagainya.

Kawan awak tu pagi petang siap malam kerja. tapi masa awak datang, kebetulan dia tengah rehat. wah, bukan main panas awak tengok dia rehat. walhal masa dia tengah pulun kerja awak tak dtg tengok. Awak pun dok canang habis kt orang. Rasanya tahu dah dosa fitnah tu mcm mana . .kan ?

Tak semua benda kita buat nak inform kt orang lain. Kalau semua nak kerja nk inform,update kt fb, katanya riak pulak.

Please guys. Please
Lagi lagi as a muslim malu la orang tengok asyik asyik dok telagah pasaipa .

Be positive . Be supportive

Jernihkan hati supaya tak nampak yg buruk buruk je pada orang. okay? 💐

No comments:

Post a Comment